nejen o legendě....ale i o stavbě mého vozu a spousta dalších užitečných věcí :-)

Deník 2010

LOGO2.jpg
Různé postřehy ze života mého auta...nebrat doslovně jako deník
3.1.2010

Tak jsem si udělal takový malý vzpomínkový a rekapitulační video roku 2009.
Namíchat muziku,animace videí i fotek dohromady...snad výsledek( necelých10 minut ) za to stojí :-)

Posuďte sami...

14.5.2010

Auto zdárně přežilo první zimu,a slouží (k velké radosti) i nadále.Prošlo týdenním servisem u pana Kroba,který mimo jiné upravil a poopravil vše oč jsem ho požádal,za což mu patří velký dík.

Vyjma běžných uprava dotažení či promazaní dostalo auto i nasledující:

Olejovou náplň motoru +filtr

Novou spojkovou lamelu a ložisko,ložiska zadní nápravy(původní byla stará 22let :-)

(pozn. vydrží dnes nějaký díl tolik???asi ne)

Vyparáděné originální víko ventilů a sání motoru( moje prácička)

Byly také ošetřeny výfukové parohy +svody barvou odolnou do 800 stupňů celsia

Znovu zrepasována poničená loukoťová kola do původní podoby :-)

A také namomtováno(ted již poctivé) celolaminátové křídlo dle LR.

Motor před
Motor před
Svody před
Svody před
Spojky v tahu
Spojky v tahu
Stará fabrická ložiska
Stará fabrická ložiska
Už se lisují nová :-)
Už se lisují nová :-)
Výfukové potrubí.... po
Výfukové potrubí.... po
Svody ...po
Svody ...po
Disky zase jak ze žurnálu
Disky zase jak ze žurnálu
Motor po...
Motor po...
Před a po v jednom
Před a po v jednom
9.5.2010

Dneska šlo auto konečně vpředu trochu níž-díky pružinám od Honzy (Tuner#2), taky díky mýmu kamarádovi J.Trousilovi,kterej mi poskytl azyl ve svým servisu na okraji Kladna4 Díky moc oběma6

Výška před...
Výška před...
vpravo seriové
vpravo seriové
Výška po..
Výška po..
v plném nasazení na dílně
v plném nasazení na dílně
o 5cm níže
o 5cm níže
Vstávat
Vstávat
11.5.2010

Vytvořeno první "LR video" roku 2010,takový malý přehled života mojí princezny LR-y a hlavně jako poděkování všem za pomoc :-)

Navštívil jsem sraz www.skodahome.cz  ,sice jsem tam dojel dost pozdě-ale stálo to za to.Z práce jsem frčel na mojí oblíbenou myčku WAP -Praha 7 Argentinská,vyfešákoval auto...a bleskem na sraz do Triocampu v Chabrech.

Stylově jsem dostal srazové číslo 120,a rovnou vyrazil na 11km orienťák po okolí Prahy 8.Chvíli...až k Vltavě do Troje to šlo bez problémů,ale při navratu jsem někde blbě odbočil a kráásně jsem zakufroval(jel jsem to sám bez navigátora)

Aspoň byla sranda,jel jsem kolem nějakých zahrádek,mezi polema...pro LR jak dělaný :-)) Nakonec jsem se ale vrátil zpět do kempu,vystavil auto a šel juknout po kempu,pokračovat v testu a taky pokecat s přáteli.

Ač jsem se svou princeznou přijel tak pozdě,kupodivu se nám podařilo umístit se v TOP 7 Škoda Old Scene-což mě absoutně dostalo,a tímto bych MOC rád za to organizátorům poděkoval.Je to první pohár který jsem získal pro svou princeznu :-)

Jelikož po vyhlášení výsledků se 3/4 učastníků rozprchlo,bylo krásně slunečno a v kempu zavládla klid pohoda,tak jsem si to užil a svojí princezničku LR nafotil.Snad je ta pohoda z fotek vycítit

Jak z katalogu :-)
Jak z katalogu :-)
Ještě jiný pohled
Ještě jiný pohled
Náhled do pekla :-)
Náhled do pekla :-)
kuk pod sukně
kuk pod sukně
Kráska s prvním pohárem
Kráska s prvním pohárem
a pohled dovnitř
a pohled dovnitř
Detail ocenění
Detail ocenění
6.6.2010 

Dneska jsem se pustil do vzhledové renovace dvoudílné čelní masky (dnes už tak špatně sehnatelné).

Osobně si myslím že to ted vypadá líp jak nové.

Zrevidoval jsem i stav světlometů,a nadstandartní kabeláže pro rozvod elektřiny ke snímatelné světelné rampě co mám .

Měl jsem k tomu i svou milou milovanou 4-nohou společnost-našeho ovčáka Johna-super pomocník :-)

Maska po renovaci
Maska po renovaci
Detail
Detail
Hajíí
Hajíí
Můj 4-nohej pomocník:-)
Můj 4-nohej pomocník:-)
5.7.2010

Při návštěvě kamaráda virťáka z jižních čech jsme pořešily problémy s karburací u mého auta,a implantovaly nový karburátor původem ze 742.135.

Den na to jsem se pustil do ůpravy výšky kapoty motoru,která nebyla díky s namontovanou LR-vanou zcela idealní.Taky došlo na dlouho plánovanou instalaci loga SKODA na zmiňovanou LR-vanu ...tak zas o kousek blíž originálu :-)

Návštěva :-)
Návštěva :-)
Jikov SEDR 742.135 s upraveným osazením vzdušníků
Jikov SEDR 742.135 s upraveným osazením vzdušníků
před a po :-)
před a po :-)
Křídlo s upravou (plechem)...kvuli ochraně proti vlhkosti v elektroinstalaci
Křídlo s upravou (plechem)...kvuli ochraně proti vlhkosti v elektroinstalaci
15.8.2010

Auto prozatím slouží relativně dobře,probíhá běžná ůdržba i renovační práce dílů na které se nějak prozatím nedostalo.

Vylepšil jsem si vzhled prahových lišt a také palubních přístrojů do podoby které měla kdysi Škoda GLS.Díky pomoci kamaráda jsem už snad také vyřešil problém s uvolňujícím se plynovým bowdenem ve středovém tunelu.

Chystá se: 1. mechanické otvírání druhé komory karburátoru SEDR

                 2. v jednání je i posila pod kapotu:-)

                 3. dokončení snížení zadní části podvozku díky kyvkovým pružinám  a upraveným domkům pružin

Nový vzhled budíků palubních přístrojů
Nový vzhled budíků palubních přístrojů
Jedna z centra Prahy
Jedna z centra Prahy
Další sada pružin...opískovaná
Další sada pružin...opískovaná
Skoro katalogová fotka :-)
Skoro katalogová fotka :-)
5.9.2010

Po delším čekání se moje princezna dočkala finálního dokončení úprav podvozku,díky pomoci kamaráda škodovkáře Jardy a jeho vybavení a šikovnosti.

Na přední nápravu jsme implantovali podložky o síle 1cm aby se auto trochu zvedlo(bylo to moc nízko).

Na zadní nápravě došlo ke změně uložení pružin do upravených "domků" a instalace repasovaných pružin z kyvkové nápravy.Ted to je optimálně tvrdý a sedí to krásně v zatáčkách.Za rady jak to provést a podvozek naladit bych rád touto cestou poděkoval nejen Jardovi ale i Honzovi (TUNER 2) díky jejichž radám a znalostem s podobným podvozkem jsem nyní i já spokojen :-)

Finalní set-up nyní zní:

 

Přední náprava: pružiny 80kn,220mm +1cm podložky,tlumiče sterling

Zadní náprava: pružiny z kyvkové nápravy,upravené uložení pružin tzv.domky,tlumiče 14-polohové zn. Spax

 

Renovované pružiny-zadní kyvkové.Oboje v komaxitu
Renovované pružiny-zadní kyvkové.Oboje v komaxitu
Rozdíl pružin a domů-vlevo serie//vpravo kyvkové+ upravené domky uložení
Rozdíl pružin a domů-vlevo serie//vpravo kyvkové+ upravené domky uložení
Začínáme
Začínáme
...a jsou tam :-)
...a jsou tam :-)
a zas na pevné zemi..:-)
a zas na pevné zemi..:-)
Podložky pod přední pružiny
Podložky pod přední pružiny
Splečné foto s autem kamaráda mechanika
Splečné foto s autem kamaráda mechanika
Neodolal jsem a fotil:-)
Neodolal jsem a fotil:-)
z opačné strany
z opačné strany
Krásná prdelka :-)
Krásná prdelka :-)

Po dlouhé odmlce se opět vracím :-)


Po úpravě světlé výšky podvozku jsem nazul nejkrásnější disky co pro škodovku znám- MTX loukotě , a vyrazil ve společnosti přátel na sraz Škoda želiv,kde jsem si mimo jiné vyzkoušel i sprint na 400metrů :-)

14.9.2010
Nandány a vyváženy loukotě v bývalé práci-servisu Barum,auto vymydleno na Wapce Praha Argentinská-přípravy na sraz


15.9.2010
Sraz s Jarda u.1 a jeho kamarádem na pumpě Praha průhonice,společná cesta na sraz Želiv 2010


Sraz Želiv: sprint na 400metrů-kategorie S1

1.kolo 21,27 sekundy
2.kolo 21,76 sekundy
(na to že je to lehce upravená 120 to není tak zlý-oproti Lorě,či nabušenýmu RH rapidu…jsem neměl šanci,ale jel jsem spíš na zkoušku-jsem spokojen
9.10.2010
Návštěva srazu Škodahome Praha 8 Dolní Chabry(nafoceno a natočeny nějaká videa cestou ze srazu)

Tam také byly nafoceny profesionalním fotografem fotky mojí princezny LR-y :-)

V současné době probíhají přípravy na revitalizaci mého posledního nákupu...motoru 742.136 - nového srdce pro mojí princeznu,takže do sezony 2011 s novým upgradem v motorovém prostoru a i mírnými změnami v interiéru :-)

Uloženo k zimnímu spánku :-)
Uloženo k zimnímu spánku :-)
Ale něco se chystá :-)
Ale něco se chystá :-)
Ale něco se chystá :-)
Ale něco se chystá :-)
Ale něco se chystá :-)
Ale něco se chystá :-)
Rozdíl vyčištěno /běžný stav
Rozdíl vyčištěno /běžný stav
Vyčistěné Víko
Vyčistěné Víko
Celkový pohled
Celkový pohled
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one