nejen o legendě....ale i o stavbě mého vozu a spousta dalších užitečných věcí :-)

Technická data mého auta

LOGO2.jpg

Škoda 120 L

Rok výroby 1988-pokus o repliku 130LR a záchranu mého milovaného auta

 

KASTLE

 

komplet očištěna,vyvařená dle potřeb (i když těch moc nebylo-měl jsem velice zdravý základ)

Přední i zadní nárazník taktéž sériový-jen lakovaný…

Zadní čelo + kapota hliníková s větráním dle LR

Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republic…

Maska originál Škoda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)

Zasilikováno 1/2 odvětrání C-sloupku.

Hrdlo nádrže kryje víčko dělané na zakázku u firmy B3tuning

Kastle má de facto 4 barevné lakování: Bílá (RAL 1001)-skelet

Světle modrá - podběhy a pruhy červená základní + tm.modrá

 

Vše dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav

 

INTERIER

 

Vylehčen

GL palubka

Upravené posvícení budíků

Muzika: kazetové autorádio  a dva maskovaný reproduktory jen tak pro poslech na cesty…

Zbaven všech koberců a tlumících podložek pod nimi

Nalakován do černé barvy

Instalována sedadla Recaro + bezpečnostní pásy SCHROTH s navíječi a bezpečnostními čidly

 

PODVOZEK

Přední Náprava:

Komplet vyztužená dle dokumentace LA…

Nápravnice+horní a spodní ramena opískováno a nalakováno:kombinace modrá a červená.

Řízení Hřebenové.

Stabilizátor 18ctka + tvrdé uložení stabilizátoru .... by Pemit

Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy

Výztuha SPEEDPRO mezi předmí tlumiče

Destičky + brzd.kotouče Ferodo
Nové rozvody brzd i lanovody.nový brzdový válec škoda 130

Zkrátka komplet GO…

ZADNÍ NÁPRAVA:

Úhlová,vyztuženy podélná ramena s tvrdými silentbloky.

Zadní brzdy po GO ponechány bubny lakované taktéž do červené barvy, použito obložení Ferodo

Tlumiče přední : STERLING

Zadní : SPAX

KOLA

MTX Loukotě - Přední 5,5" a Zadní 5,5"

Límce stočeny na soustruhu a středy lakovány zlatě s následným přelakováním bezbarvým lakem

100-vé štefty na přední i zadní ose kol

Pneu: 165/80 R13 Barum Brilant

MOTOR

motor 742.136 komplet vyčištěn

Klika přebroušená
setrvačník lehce odlehčený,svážen s klikou
osazen sadou Kolbenschmitt
vačka 280 (resp. přebrus NC-POWER)
Hlava 742.136 snížená o 0,9mm,udělaná sedla vodítka ventily…by jarda u.1
Svody 4 do 1 -výroba p.Hlušička MB - opískované a našopované hliníkem
Rozdělovač : bezkontaktní PAL typ 860 včetně ETZ a cívky
Karburace: SEDR 3323-prozatím seriově osazen,ale možná to bude vše jinak,uvidíme jak se osvědčí
 
Na uchycení motoru i převodovky použity tvrdší silentbloky…by Pemit

DOPLŇKY -vně i uvnitř :

Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky + 2 dálkové WESEM

Zástěrky SpeedPro

DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat..a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu

 

PROZATÍM JE TO JEN AUTO NA BĚŽNÉ JEŽDENÍ…NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO

 

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one